יום שבת, 5 באוגוסט 2023

ספורי אופס הארנב - נאור כהן

 


'ספורי אופס הארנב' הוא ספר ילדים המכיל 2 סיפורים מעולמו של אופס הארנבון שלומד דבר או שניים על ייחודיות ועל לקבל את השונה ממך.

 

בסיפור הראשון אופס הארנבון מספר לאימא שהוא חלם חלום עצוב, שבו הוא פחד אפילו מזבוב וכנראה שכך הוא מרגיש גם ביום יום. הוא חולם שיהיה לו אומץ כמו לחיות גדולות אחרות ושלא יאלץ להסתתר. כדי לעודד את אופס, מראה אימא לאופס שלמרות שהוא מפחד מדברים עדיין יש לו יכולות אחרות בהם הוא חזק יותר מאחרים, כמו בדילוגים גבוהים ומהירים שבעזרתם הוא יכול לעשות דברים מועילים. בעזרת קצת מחשבה הגיע אופס למסקנה שבכל אחד יש משהו מיוחד שמייחד אותנו מאחרים, צריך רק לגלות ובעזרת זה לפרוח.

בסיפור השני, אופס מנסה ללמד את חברו השבלול את יתרונות המהירות, לרוץ, לדלג ולהיות ראשון בכל תחרות, אבל מקבל הסבר מהשבלול שהיה שמח לעשות אתו כל תעלול אבל לקפוץ ולרוץ זה מעבר ליכולותיו. כך אופס נאלץ ללמוד ולקבל את השונה ממנו וכך בזכות ההבדלים לומד אופס לגלות שהעולם יפה, ססגוני, עשיר וצבעוני יותר.

ספר מיוחד המלמד את הילדים, בצורה קלילה וברורה, קצת על העולם סביבם. בנוסף בסוף כל סיפור יש מספר שאלות המכוונות את הקורא לשיח עם הילד על הסיפור בנושא קבלה והכלה.

הסיפור קליל, והאיורים צבעוניים ומקסימים.

מתאים לגיל הרך, מגיל 3 ומעלה.


ספורי אופס הארנב, מאת: נאור כהן

איורים: רונה מור

הוצאת: מטר הוצאה לאור

שנת הוצאה: 2023

מס' עמודים: 40


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

מתמטיקה זה בדיוק בשבילי - ד"ר שיני סומרה

  'מתמטיקה זה בדיוק בשבילי' הוא ספר ילדים אשר מנגיש לקורא הצעיר את עולם המתמטיקה ועל חשיבותו בעולם הגדול והן ביום יום והכול בצורה...