יום שלישי, 31 באוגוסט 2021

משחק המגנטים של פנוקי - אריק היל

 



'פינוקי' היא סדרת ספרים שבמרכזה עומד פינוקי, כלבלב מתוק עם כתם חום בבטן ובזנב, וכל ספר מגיע עם הפתעה מתוקה משלו. והפעם ההפתעה היא בצורת הספר בו הילד יכול להחליט ולבחור בעצמו את הסיפור.

לספר מצורפת קופסא עם שלל מגנטים בכל מיני צורות בעזרתם הילד יכול להשלים את הסיפור כראות עיניו, לבנות סיפור כרצונו ולהוליך אותו לאיזה כיוון שיבחר.

כל דף מתחיל סיפור אחר, והילד יכול בעזרת המגנטים להרחיב את העלילה ולהחליט אלו דמויות ישתתפו בכל סיפור. איך יבלו אבא ופינוקי בחצר, מי יצטרף ומה יעשו. מה יעשו פינוקי וחבריו בחוף הים ומי עוד יצטרף אליהם לשם. כשפינוקי בא לעזור בחווה מה הוא יעשה שם ומי עוד יהיה שם. כשיורד הגשם איך פינוקי וחבריו ייהנו מהשלוליות. איך פינוקי וחבריו ייהנו בטיול ביער ואילו חיות יפגשו.

הספר מעוצב בדפי קרטון קשיחים, צבעוני, ומכיל מבחר גדול של מגנטים המאפשר לילד להפעיל את הדמיון ולהמציא כל פעם סיפורים חדשים כראות עיניו. הוא מתאים לפעוטות וילדים גן והוא עוד חלק נפלא מתוך הסדרה.


 

הספר חוויתי, מיוחד ומומלץ.


 

משחק המגנטים של פנוקי

מאת: אריק היל

תרגום: מאיה שוהם פלאי

הוצאת: שוקן

שנת הוצאה: 2021


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

כוכב כפול - מיקה שיינוק-קרטן

  "כוכב כפול" הוא סיפור אישי, מבוסס על סיפורה האמיתי של המחברת. סיפור כואב ומלא תיקווה, המנסה לתקן טעות ולמצוא קצת נחמה. אסף וז...