יום שלישי, 15 באוגוסט 2023

ג׳יני וג׳יני 4 – הטיול שהתחיל ברגל שמאל - טריש גראנטד

 


'ג׳יני וג׳יני – הטיול שהתחיל ברגל שמאל' הוא ספר ילדים, רביעי בסדרה, המספר על שתי חברות טובות אשר אחת מהן היא ג'יני מתלמדת אשר לומדת להיות ג'יני בכירה. בספר זה שתיהן לומדות פרק על חברות.

 

וילו מצטרפת לקמפינג שעורכת משפחתה של ג'יני. משפחתה של ג'יני יוצאת מידי שנה ואילו לוילו זהו טיול המחנאות הראשון בחייה. שתיהן מתרגשות ומחליטות ששום קסמים לא יערכו באותם ימים ושום משאלות לא יתבקשו או יוגשמו.

 

אבל הקמפינג לא התממש כפי שוילו קיוותה. במחנה פוגשת ג'יני את חברותיה התאומות ברימן. הן כבר חברות כמה שנים ויש להן תחומי עניין משותפים. למרות שג'יני מכירה בניהן, וילו מרגישה נטושה ושכל תשומת הלב של ג'יני חברתה עברה ממנה לתאומות ושהן מתעלמות ממנה ולא משתפות אותה בפעילויות שלהן.

וילו העצובה מרגישה שהזניחו אותה ובלי לרצות מוצאת את עצמה מקווה שהתאומות ייעלמו והן באמת נעלמות. האם בלי לרצות משאלה התגשמה?

 

הספר הוא רביעי בסדרת ספרים מקסימה, אבל אפשר ליהנות מהספר גם אם שאר ספרי הסדרה לא נקראו או שנקראו שלא על פי סדר יציאתם. כל אחד ואחד מהם מקסים ומענג, הן לקוראים הצעירים ואף המבוגרים.

הספר מנוקד, מאויר בחינניות ולא עמוס בעיניים. ומתאים לקוראות/קוראים בראשית דרכם.

 

כייף של ספר ומקווה שיש עוד המשכים בסדרה, כי יש למה לחכות.

 

מומלץ בחום.


ג׳יני וג׳יני 4 – הטיול שהתחיל ברגל שמאל, מאת: טריש גראנטד

Jeanie & Genie NOT SO HAPPY CAMPER

איורים: מנואלה לופז

מאנגלית: גליה אלוני-דגן

הוצאת: מטר הוצאה לאור

שנת הוצאה: 2023

מס' עמודים: 121    


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

מתמטיקה זה בדיוק בשבילי - ד"ר שיני סומרה

  'מתמטיקה זה בדיוק בשבילי' הוא ספר ילדים אשר מנגיש לקורא הצעיר את עולם המתמטיקה ועל חשיבותו בעולם הגדול והן ביום יום והכול בצורה...