יום ראשון, 15 באוגוסט 2021

אם כבר מדברים על זה - קריסטן היגינס

 


"אם כבר מדברים על זה" הוא סיפור מסעה של אישה בדרך לקבלה עצמית.

 

נורה סטוארט היא רופאה גסטרואנטרולוגית העובדת באחד מבתי החולים בבוסטון. באחד מהימים היא נפגעת על ידי רכב הדברה. היא רואה את חייה עוברים מולה ובטוחה שהיא מתה, אבל היא מתעוררת בחדר המיון ונאלצת לשמוע שיחה שלא הייתה מיועדת לאוזניה. החבר שלה, בובי, רופא אף הוא העובד בחדר מיון, מפלרטט עם בחורה אחרת ואף אומר לה שתכנן להיפרד מנורה בסוף השבוע הנוכחי.

נורה מחליטה לקחת חופשה, להתרחק, ולהחלים בבית אמה. היא אורזת, לוקחת את כלבה בומר, וחוזרת לבית ילדותה אותו עזבה 15 שנים קודם ומעולם לא חזרה.

החזרה לביתה מאלצת אותה להתמודד עם שדים ישנים וחדשים. אבא שמילא באושר את ילדותה ונעלם בפתאומיות, אחות שהתרחקה וניתקה אתה קשר, אימא קשוחה ולא מחבקת, אחיינית שכועסת על כל העולם, ילדות עצובה כילדה שמנה ולא מקובלת שעוברת התעללות נפשית אבל מצליחה לזכות במלגה בשל הצטיינותה בלימודים ובזכותה הצליחה להתרחק מעיירת הולדתה ולצאת ללימודים, אבל עם הרבה ייסורי מצפון.


נורה לא מתקבלת בחום וזרועות פתוחות אבל היא לא מוותרת ולאט לאט כובשת לעצמה מקום משלה, מפתחת חברויות, נפתחת, פורחת ולאט לאט לומדת לקבל ולהשלים עם עצמה.

 

 

הספר קליל, חביב, רומנטי ומהנה. ספר שכייף להעביר אתו את הזמן.



אם כבר מדברים על זה, מאת: קריסטן היגינס

NOW THAT YOU MENTION IT / Higgins Kristan

מאנגלית: עמית פרדס

הוצאת: כנרת זמורה-דביר

שנת הוצאה: 2021

מס' עמודים: 383


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

התופרות מאושוויץ - לוסי אדלינגטון

  "התופרות מאושוויץ" הוא המגולל את חוויותיהן יוצאות הדופן של תופרות שהשתמשו בכישורי התפירה שלהן כדי לשרוד במחנה הריכוז אושוויץ,...