יום ראשון, 25 ביולי 2021

בבת אחת - רבקה רוזנר‏

 


"בבת אחת "הוא סיפור עדין על כמיהה לאושר ואהבה. על הצורך ללכת על פי המוסכמות החברתיות שכל החיים הוליכו אותנו בהם, על הפחד ממה אולי יאמרו, ועל הצורך לפרוץ את אותם מוסכמות בדרך אל האושר.

נעמי היא רווקה דתייה ירושלמית בת שלושים ושתיים. היא מלמדת עברית באוניברסיטה, בערבים משחקת כדורסל באחת מהליגות הארציות. היא רשומה לכמה אתרי הכרויות ומחפשת אחר אהבה וזוגיות אבל נתקלת בעיקר בטיפוסים הזויים והאהבה לא נמצאת. רוב חבריה כבר בעלי משפחות, והיא כבר נחשבת כמעט למקרה אבוד.

פתאום ממקום לא צפוי מגיעה האהבה, אבל לא בדיוק בפורמט שאליו קיוותה. במהלך טיול לדרום, אליו הצטרפה עם חברתה לקבוצת בנות לסביות דתיות, פוגשת נעמי בסלע, צלמת מתולתלת ואנרגטית והאהבה מניצה בניהן. סלע מסייעת לנעמי בצעדים הראשונים של הקשר אבל הקשר לא פשוט. נעמי מלאה בלבטים. כל חייה ראתה את עצמה כסטרייטית אז איך פתאום קשר עם אישה? הפחדים מה יאמרו בסביבה? איך יקבלו אותה? האם לצאת מהארון? איך המשפחה תקבל את צורת חייה החדשה? הפחד לפגוע במשפחה. נעמי עוברת מסע בחיפוש אחרי זהותה, וצריכה להבין ולקבל את עצמה כדי שתוכל להיפתח לקשר הנרקם.


בבת אחת הוא ספר ביכורים אבל הכתיבה כל כך עדינה, רגישה, מדויקת, נוגעת ונכנסת ללב.


מומלץ בחום רב.


בבת אחת, מאת: רבקה רוזנר

ALL AT ONCE / Rivka Rosner

הוצאת: שתים הוצאה לאור

שנת הוצאה: 2021

מס' עמודים: 254


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

אדל 5 - עופו מכאן, מכוערות! - מר טאן מיס פריקלי

  'אדל – עופו מכאן, מכוערות!' הוא ספר קומיקס לילדים, חמישי בסדרה, על ילדה שובבה בעלת הומור שחור, קשוחה ויצירתית.   ספר זה הוא ...