יום ראשון, 6 בפברואר 2022

משפחה, סיפור. - נירה מאי

 


"משפחה, סיפור." לכל משפחה יש את הסיפור שלה, וספר זה הוא סיפורה של משפחה. סיפור עדין ורגיש על שבר במשפחה. שבר אשר משפיע על כל אחד מבני המשפחה.

מלכה ואיתן, הם הורים ל-2 בנות מתבגרות, שירה ונועה. לבנות חיים עמוסים ועסוקים בלימודים ופעילות חברתית. יש להן את העיסוקים שלהן. ההורים, לכל אחד משרות בכירות. ובדיוק בזמן כזה, שאפשר להוריד הילוך, להירגע מלחצי היומיום שסביב גידול ילדים קטנים, לחץ הפרנסה קטן, כשכל אחד עסוק בשלו, אז הכול מתחיל להשתבש במשפחה.

איתן מרגיש לא נחוץ, שהוא אורח בביתו שלו. מתבונן מהצד בקשר של אשתו ובנותיו וקולו שלו לא נשמע. הדבר מתבטא אצלו בכעס שמתפרץ על בני הבית ומערער את כולם סביבו.

ב-4 קולות שונים, מספרים מלכה, איתן, שירה ונועה (לפעמים לחוד ולפעמים יחד) את סיפורו של השבר הבלתי נמנע, כיצד כל אחד חווה את השבר, את התא המשפחתי המתפרק, איך השבר משפיע עליו וכיצד הוא נבנה וצומח ממנו.

בהרבה עדינות ורגישות מתארת הסופרת את השבר במשפחה. בלי רעש וצלצולים, אלא עם קבלה שקטה והשלמה, המשפחה בלית ברירה מתפרקת אבל נבנית מחדש בצורה חדשה מתוך השבר כשכל אחד מושפע אחרת ולומד לקבל את האחר לאחר השינוי.


ממליצה בחום רב.


משפחה, סיפור., מאת: נירה מאי

A FAMILY, STORY. / Nira May

הוצאת: שתים הוצאה לאור

שנת הוצאה: 2021

מס' עמודים: 256


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

כוכב כפול - מיקה שיינוק-קרטן

  "כוכב כפול" הוא סיפור אישי, מבוסס על סיפורה האמיתי של המחברת. סיפור כואב ומלא תיקווה, המנסה לתקן טעות ולמצוא קצת נחמה. אסף וז...