יום חמישי, 3 בפברואר 2022

העולם שמתחת לרגלינו - שרלוט גיליאן ויובל זומר

 


"העולם שמתחת לרגלינו" הוא ספר מרתק אשר פשוטו כמשמעו, מלמד את הקורא על העולם ומלואו אשר קיים מתחת לרגליו.

 

כשאנחנו מתהלכים על פני האדמה, יש הרבה מה לראות ולשמוע, העולם מרתק ומעניין. אבל האם נעצרתם לחשוב, לעצור ולהביט מה קורה עמוק בתוך האדמה? ממש מתחת לרגלינו?

הספר המדהים הזה, לוקח את הקורא לאט לאט, צולל לעומק האדמה, יורד שכבה אחר שכבה עד לבו הבוער של כדור הארץ ויוצא החוצה מצדו האחר כשגם שם חושפים בפני הקורא את השכבות השונות ואילו אוצרות נחבאים בתוכם.

 

הספר מושקע בצורה מיוחדת במינה, בפירוט המידע, באיורים הצבעוניים, המיוחדים המפורטים עד רמות דיוק יוצאות דופן והן בצורתו הייחודית של הספר. הספר בנוי בפורמט של אקורדיון אשר פותח כל דף לשכבה חדשה עם הסברים ותיאורים מה יהיה בכל שכבה, אלו סלעים, מחצבים, מינרלים, או אוצרות ימצאו בכל שכבה. וכך עד לאמצעו בו מגיעים לבטן האדמה, לגלעין הפנימי ואז ממשיך מצדו השני, שכבה אחר שכבה עד לדף האחרון בו הקורא חוזר שוב לפני האדמה מצדו השני של הכדור.

 

ספר מיוחד שהוא פשוט אוצר, הוא מסקרן את הקורא ומלמד בצורה פשוטה, מרתקת ומעניינת. מתנה נהדרת להעניק לילדים סקרנים ואפילו למבוגרים.


העולם שמתחת לרגלינו, מאת: שרלוט גיליאן

איורים: יובל זומר

תרגום מאנגלית: יעל קליפר

הוצאת: שוקן

שנת הוצאה: 2022

מס' עמודים: 20


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

כוכב כפול - מיקה שיינוק-קרטן

  "כוכב כפול" הוא סיפור אישי, מבוסס על סיפורה האמיתי של המחברת. סיפור כואב ומלא תיקווה, המנסה לתקן טעות ולמצוא קצת נחמה. אסף וז...