יום שני, 17 ביוני 2024

ג׳יני וג׳יני 7 – הקסם הכי חדש בספר - טריש גראנטד

 

'ג׳יני וג׳יני – הקסם הכי חדש בספר' הוא ספר ילדים, שביעי בסדרה, המספר על חוויותיהן של שתי חברות טובות אשר אחת מהן היא ג'יני מתלמדת. גם הפעם מתמודדות עם קסם שיצא משליטה ובו ג'יני מוצאת את עצמה כדמות בתוך ספר.

 

ג'יני אוהבת לקרוא, ובזמן האחרון הספר סוד הדרקונית הוא אחד מהאהובים עליה והיא שבה וקוראת בו שוב ושוב. היא מספרת עליו בהתלהבות לחברתה ווילו ומבלי לשים לב היא מביעה משאלה "הלואי שיכולתי לברוח אל תוך הספר". מאוחר מידי היא שמה לב לטעות שעשתה אבל משאלתה מתגשמת וג'יני נשאבת לתוך הספר, ואילו הדמות הראשית, האבירה, מתוך הספר, נמשכת החוצה מתוך הספר.

ג'יני והאבירה מחליפות תפקידים, ג'יני נאלצת להחליף את האבירה ולמלא את המשימות שהוטלו עליה, כולל להתמודד עם דרקונית. ואילו האבירה אמורה להתמודד עם החיים האמיתיים ווילו אמורה לשמור שהדברים לא יצאו מכלל שליטה ושהקסם לא יתגלה עד שהיא תוכל לתקן את המצב ולהחזיר דברים לקדמותם.

 

הספר הוא שביעי בסדרת ספרים מקסימה וקסומה. סדרה שכייף לגלות שיצא חדש בסדרה ועוד יותר כייף לקרוא. כל אחד מספרי הסדרה עומד בפני עצמו, מתאר בעיה בה ג'יני ווילו נתקלות וכיצד יחד הן פותרות את הבעיה. עם התקדמות הסדרה הקסמים מסתבכים יותר ויותר אבל נראה שהן כבר הרבה יותר רגועות ופחות לחוצות כשזה קורה. והן לומדות להתמודד עם המצב בצורה בוגרת יותר.

 

הספר מנוקד, מאויר בחן ועם מינון מתאים של איורים וטקסט לקוראים בראשית דרכם. אבל גם כאלו שלא יהנו מאוד מהסדרה.

 

כייף של ספר ומחכה כבר לספר הבא בסדרה.

 

מומלץ בחום.


ג׳יני וג׳יני 7 – הקסם הכי חדש בספר, מאת: טריש גראנטד

 Jeanie & Genie - Jeanie & Genie: The Newest Trick in The Book

איורים: מנואלה לופז

מאנגלית: גליה אלוני-דגן

הוצאת: מטר הוצאה לאור

שנת הוצאה: 2024

מס' עמודים: 121         


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

אדל 6 - כישרון מפלצתי! - מר טאן מיס פריקלי

  'אדל – כישרון מפלצתי!' הוא ספר קומיקס לילדים, שישי בסדרה, על ילדה שובבה בעלת הומור שחור, קשוחה ויצירתית.   ספר זה הוא שישי בסד...