יום חמישי, 13 ביוני 2024

כוח מקס - עדי אלירז

 


'כוח מקס' הוא ספר ילדים מקסים המלמד ומסביר לילדים בגובה העיניים על תופעה נפוצה אשר רבים לא מודעים ואליה הנובעת מזיף של צמח השיבולת אשר מסוגל לחדור לגופו של הכלב, לנדוד בגופו ואף לסכן את חייו.

 

יונתן אוהב להתארח אצל סבתא וסבא. סבתו יודעת לספר סיפורים מעניינים, אבל יותר מכל יונתן אוהב לשמוע את הסיפור על הכלב מקס, כלב המשפחה האהוב אשר מלווה אותם שנים רבות, ובמיוחד את הסיפור הקשור להצלת חייו של הכלב מקס.

סבתו נעתרת ומתחילה לספר את הסיפור. תחילתו של הסיפור הוא כשהכלב מקס היה צעיר, ואביו של יונתן, אור, היה ילד צעיר. יום אחד יצאו אור וחברו לטיול עם הכלב בשטח חקלאי מאחורי ביתם. בדרכם רץ הכלב לתוך אזור סבוך בצמחייה, עשבים ושיבולי חיטה, אשר משם הוא יצא משתעל ללא הרף והראה סימני מצוקה בנשימתו.

מבוהלים, מגיעה המשפחה עם הכלב לבית החולים הווטרינרי, שם מאבחנים כי קוץ קטן, מלען, נשאף וחדר לדרכי נשימתו והחל לטייל בגופו, תוך שהוא פוצע את הכלב ואף מסכן את חייו. המלען חמקמק, מצליח להסתתר בגופו של הכלב ולנדוד בגופו.

כל המשפחה מתלכדת סביב הכלב האהוב, לתמוך בו, לנסות להקל על כאבו עד אשר יצליחו למצוא את מיקומו של המלען.

יונתן כל כך מזדהה עם הסיפור עד שבחלומותיו הוא חולם איך גם הוא מגיע, מצטרף למשפחה, תומך ומעניק אהבה לכלב.

 

סיפור מקסים המסופר בגובה העיניים, מלמד ומרגש, המלווה באיורים יפהפיים.

סיפור על התלכדות המשפחה והדאגה סביב כלב המשפחה האהוב.

 

ספר לכל אלו אשר אוהבים כלבים ולא רק.

מומלץ בחום.


כוח מקס, מאת: עדי אלירז

TEAM MAX / Adi Eliraz

איורים: רמי טל

הוצאת: שולחן כתיבה מבית מטר הוצאה לאור

שנת הוצאה: 2024

מס' עמודים: 108          

 


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

אדל 6 - כישרון מפלצתי! - מר טאן מיס פריקלי

  'אדל – כישרון מפלצתי!' הוא ספר קומיקס לילדים, שישי בסדרה, על ילדה שובבה בעלת הומור שחור, קשוחה ויצירתית.   ספר זה הוא שישי בסד...