יום חמישי, 27 באפריל 2023

משפחה לא מאושרת - שרי לפניה

 


"משפחה לא מאושרת" הוא ספר מתח מרתק, מהפך דפים, זורם ומותח מתחילתו ועד סופו.

משפחת מורטון היא משפחה מאוד עשירה. לאב, פרד, הייתה חברת רובוטיקה אותה מכר ברווח גדול. המשפחה גרה בשכונה מאוד יוקרתית בניו יורק.

לזוג, 3 ילדים. הבת הבכורה, קטרין, רופאה הנשואה לרופא. הבן, דן, נשוי אבל מובטל. הוא ביצע השקעה כספית אשר הביאה אותו למצב בו הוא דחוק כספית. ובת נוספת, ג'נה. היא אומנית, רווקה, וחיה מקצבה שהוריה נותנים לה.

נשמע כמו משפחה מאושרת, אבל זה רק למראית עין.

המשפחה מתכנסת לארוחת חג פסחא ממנה יוצאים כולם כעוסים בעקבות פצצה שהפיל עליהם האב. ביום למחרת נמצאים הרוגים. הם נרצחו באכזריות רבה. האם ארע שוד או שאולי אחד מבני המשפחה היה מסוגל לבצע את הרצח.

החקירה חושפת את הכביסה המלוכלכת. מניע ראשוני היא ירושה גדולה שאמורה להיות מחולקת בן הילדים. אבל, הם היא אם מזניחה שלא התייחסה או תמכה בילדיה. הם גדלו ע"י אומנת מגיל אפס. האב הוא פסיכופט שאהב להתעלל נפשית בכולם ולהסית את הילדים אחד נגד השני. הוא מכר את החברה רק כדי שלא תגיע לידי בנו והשאיר אותו ללא מקור פרנסה. את הבית אותו חלמה הבת הגדולה לקבל הוא התכוון למכור, והתכוון אף לבטל את הקצבה שהבת הקטנה הייתה מקבלת.

לכל אחד מהילדים הייתה סיבה, כולם מנסים לבנות לעצמם אליבי אבל כל שקר סופו להתגלות וכולם חושדים בכולם.

אז מי הרוצח/ת? ממליצה לכם בחום לקרוא ולגלות.

ממליצה בחום לאוהבי ספרי מתח.


משפחה לא מאושרת, מאת: שרי לפניה

Not A Happy Family / Shari Lapena

מאנגלית: יעל ענבר

הוצאת: ידיעות ספרים

שנת הוצאה: 2023

מס' עמודים: 328


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

מתמטיקה זה בדיוק בשבילי - ד"ר שיני סומרה

  'מתמטיקה זה בדיוק בשבילי' הוא ספר ילדים אשר מנגיש לקורא הצעיר את עולם המתמטיקה ועל חשיבותו בעולם הגדול והן ביום יום והכול בצורה...