יום חמישי, 20 באוקטובר 2022

מה שיוצא אני מרוצה - הית' מקנזי

 


'מה שיוצא אני מרוצה' הוא ספר ילדים מקסים המלמד על הצורך להסתפק לפעמים במה שיש, כי לא תמיד אפשר לקבל מה שרוצים.

 

בגן של מולי הילדים למדו את המשפט "מה שיוצא אני מרוצה". הילדים יודעים שלא תמיד מקבלים בדיוק את מה שרוצים, הצבע שרוצים שבדיוק נמצא אצל מישהו אחר, כרית אהובה שמישהו אחר בדיוק יושב עליה, הפנקייק עם הקישוט המסוים, כוס בצבע מסוים.

 

לפעמים יוצא מה שרוצים, לפעמים קרוב אבל בסופו של דבר צריך ללמוד לוותר ולהבין כי "מה שיוצא אני מרוצה".

 

ספר מקסים המלמד כי גם אצל ילדים וגם אצל מבוגרים קיים הרצון לדברים מסוימים וכי יש צורך לפעמים לוותר על מה שאין, ולהסתפק במה שיש.

 

מתאים לילדי גן וראשית קריאה.



מה שיוצא אני מרוצה, מאת: הית' מקנזי

איורים: הית' מקנזי

מאנגלית: מיכל לבינסון

הוצאת: מטר הוצאה לאור

שנת הוצאה: 2022

מס' עמודים: 24


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

אדל 5 - עופו מכאן, מכוערות! - מר טאן מיס פריקלי

  'אדל – עופו מכאן, מכוערות!' הוא ספר קומיקס לילדים, חמישי בסדרה, על ילדה שובבה בעלת הומור שחור, קשוחה ויצירתית.   ספר זה הוא ...