יום ראשון, 17 באוקטובר 2021

אמא שלי תמיד אומרת - שרון מליק

 


"אמא שלי תמיד אומרת" הוא ספר מתנה מיוחד ומקסים המאגד בתוכו אוסף של 100 פנינים מקסימים ביותר שאימהות תמיד אומרות והם נשזרו לשרשרת שמאגדת, המון חוכמה וניסיון חיים, המון אהבה, עצה טובה דאגה ורצון לשמור על היקר מכל.

 

כמה פעמים יוצא לכם לומר לאנשים אחרים, "אמא שלי אומרת..."? וחוזרים על משפטים ששמענו את אימא אומרת, משפטים ששמענו כילדים. או שמשמיעים את המשפטים הללו לילדנו שלנו. חלק מהמשפטים עליהם גדלנו כילדים, חלקם בטוח עברו מדור לדור. חלקם עברו טוויסט קטן כדי להתאימם לתקופה וחלקם מקוריים. מה שבטוח שרבים מהם זורמים לנו בדם ובלי לרצות אנחנו מדקלמים אותם באופן אוטומטי.

דפדוף בספר המקסים הזה המאויר בצורה הומוריסטית, מעורר נוסטלגיה והרגשה שאין כמו אימא.

 

הנה כמה ציטוטים לגירוי בלוטות הנוסטלגיה:

 

"צדיקים – מלאכתם נעשית בידי אחרים"

 

"כשהראש לא עובד הרגלים עובדות"

 

"אם שכחת מה רצית להגיד, סימן שזה לא היה חשוב"

 

"בשביל מה את בכלל שואלת אותי אם תמיד בסוף את עושה מה שאת רוצה?"

 

"אני לא צריכה מתנות, אתם המתנה שלי"

 

"עדיף שתבכי עכשיו מאשר שאני אבכה אחר כך

 

"תאמיני לי, כשאני אכעס – את כבר תדעי"

 

"לא מוצא חן בעינייך? תחליפי אמא"

 

חייכתם? בטוחה שראיתי חיוך, וממליצה לכם להעניק את הספר הזה לכם, לחברה טובה או אפילו לאימא כדי שעוד ייהנו ויחייכו.



אמא שלי תמיד אומרת, מאת: שרון מליק

איורים: מרי קושלביץ'

הוצאת: ספרי ניב

שנת הוצאה: 2021


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

אדל 5 - עופו מכאן, מכוערות! - מר טאן מיס פריקלי

  'אדל – עופו מכאן, מכוערות!' הוא ספר קומיקס לילדים, חמישי בסדרה, על ילדה שובבה בעלת הומור שחור, קשוחה ויצירתית.   ספר זה הוא ...