יום חמישי, 30 בספטמבר 2021

עד מפתח - ליעד שהם‏

 


"עד מפתח" הוא ספר מתח מרתק, אשר בדומה לספריו של ליעד שהם, עוסק בעולם המשפט.

יונתן ברנע הוא שופט מוערך. הוא שופט בבית משפט מחוזי ואף שופט בבית משפט קהילתי. בחייו הפרטיים הוא גרוש, ואב לבן, מנור, אשר התאבד לפני שנים מספר ובעקבות זאת, מתוך רצון לכפר מתעקש השופט על המשך פעילותו בבית המשפט הקהילתי.

במסגרת עבודתו בבית המשפט המחוזי, נתקל השופט בבחור, רועי דרומי, אשר מזכיר לו את בנו המת. הוא מחליט להעביר את רועי דרומי לבית המשפט הקהילתי למרות הסתייגות שאר הצוות אשר אינו רואה בו מועמד מתאים.

חולשה רגעית, אשר בעקבותיה מכניס השופט את רועי דרומי לביתו ומציע לו להישאר לישון, הופכת את חייו של השופט לסיוט. רועי נעלם, ומתגלה שניסה להתאבד, והשופט מואשם שניצל מינית את רועי.

ענת נחמיאס, היא זו אשר מנהלת את החקירה נגד השופט. כל הראיות מצביעות כנגד השופט, והוא נחקר, למרות מעמדו כשופט ועברו הנקי, כאילו היה עבריין מן המניין. אבל מתברר שלא הכול שחור לבן, ולמטבע יש 2 צדדים. וכשנראה כאילו כל הקולגות, ידידיו וחבריו מתנערים ממנו, יש כאלו שעדיין מאמינים בחפותו של השופט ומביאים להיפוך הגלגל.


הספר מלמד, קולח, סוחף ומרתק עד לדף האחרון. בקלות יכולתי לדמיין את המיני סדרה שניתן להפיק מהספר הזה.


מומלץ.


עד מפתח, מאת: ליעד שהם

KEY WITNESS / Liad Shoham

הוצאת: כנרת זמורה-דביר

שנת הוצאה: 2021

מס' עמודים: 285


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

התופרות מאושוויץ - לוסי אדלינגטון

  "התופרות מאושוויץ" הוא המגולל את חוויותיהן יוצאות הדופן של תופרות שהשתמשו בכישורי התפירה שלהן כדי לשרוד במחנה הריכוז אושוויץ,...