יום ראשון, 26 ביולי 2020

מגע של חסד - דניאל סטיל




'מגע של חסד' הוא סיפורה של סידני ולס אשר יום בהיר אחד היא מוצאת את עצמה אלמנה וחסרת כל. היא ובעלה חיו את החיים הטובים. בעלה היה איש עשיר אשר דאג לכל מחסורה. כשהתחתנו היא ויתרה על הקריירה שלה כמעצבת אופנה והם חתמו על הסכם ממון, אבל לאחר מותו של בעלה בתאונת אופנוע היא מגלה שהוא מעולם לא שינה את הצוואה אותה כתב עוד לפני שהכירו וכל רכושו עובר לבנותיו מנישואיו הקודמים. בנותיו דואגות לסלק אותה מביתה והיא מוצאת את עצמה בגיל 49, חסרת כל.

לפני נישואיה היא הייתה מעצבת אופנה מוערכת אבל לאחר שנים רבות בהן לא עסקה במקצוע, היא מתקשה להיכנס לתחום מאחר ושוק העיצוב שינה את פניו וטכניקות העבודה השתנו. מפגש מקרי עם בעל בית אופנה מעניק לה את האפשרות לחזור לתחום, ולמרות הזהרותיהן של בנותיה אשר אף הן עוסקות בתחום עיצוב האופנה, היא מתחילה לעבוד בחברה "ליידי לואיז". היא מתחילה לעבוד תחת שרביטו של אדוארד צ'ין, בחור סיני צעיר אשר הוא המעצב הראשי בחברה. אדוארד, עוזר לסידני להשתלב והם קושרים קשרי עבודה-חברות טובים. אבל מתברר שסידני היתה תמימה והבוס מנצל את תמימותה בעולם העסקים ומפיל עליה "תיק" של יבוא סחורה גנובה ואישום פלילי, ואילו הוא ניקה את עצמו מכל העניין.

כשהכול עוטה עליה והעולם נראה שחור משחור, והיא מרגישה על סף תהום, מצליחה סידני לאסוף את השברים ולאט לאט להתחזק, לראות את האור בקצה המנהרה לפרוש כנפיים ולהצליח, בעזרתם של אנשים אשר מתגלים כחברים. היא מגלה את כוחה ואת עצמאותה ולראות שאף פעם לא מאוחר להגשים משאלות.

 

בעבר היו שנים שאהבתי לקרוא את ספריה של הסופרת הפורייה הזו, דניאל סטיל. אבל לאחר תקופה הרגשתי שקצת מיציתי ותקופה ארוכה שלא קראתי את ספריה. הפעם החלטתי לנסות שוב ולא התאכזבתי. אמנם במהלך הקריאה של הספר נזכרתי למה הפסקתי לקרוא את ספריה, משהו בסגנון הכתיבה שלה ובחזרתיות של קטעים במהלך הסיפור. אבל למרות זאת הספר מתוק, קליל ומשאיר הרגשה טובה בסיום קריאתו.

 


הספר נקרא באפליקציית עברית.

הספר באתר עברית ולקריאת פרק ראשון



מגע של חסד, מאת: דניאל סטיל

FALL FROM GRACE / Danielle Steel

מאנגלית: שאול לוין

הוצאת: כנרת, זמורה-דביר

שנת הוצאה: 2020

מס' עמודים: 272


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

ג׳יני וג׳יני 6 – קסמים משובשים - טריש גראנטד

'ג׳יני וג׳יני – קסמים משובשים' הוא ספר ילדים, שישי בסדרה, המספר על חוויותיהן של שתי חברות טובות אשר אחת מהן היא ג'יני מתלמדת. וה...