יום ראשון, 5 באפריל 2020

איטלקית למתחילים - קריסטין הרמל‏





'איטלקית למתחילים' מביא את סיפורה של קט קונלי, אישה בת 34, לא נשואה אשר מעדיפה לחיות את החיים הבטוחים ומפחדת לקחת סיכונים. היא חיה במנהטן, ועובדת כרואת חשבון ומרגישה "אחראית" לחייהם של אביה ואחותה. בילדותה אמה נטשה אותם למשך כמה שנים ומאז קט לקחה על עצמה את התפקיד של המבוגר האחראי ולא סלחה לאימה על נטישתה.

לאחר נשואי אחותה, בפרץ לא אופייני לה, מחליטה קט לנסוע לרומא לחודש ימים, לפגוש את הבחור בו התאהבה שלוש עשרה שנים קודם בטיול לאיטליה. אמנם המפגש עם אותו בחור היה מאכזב אבל השהייה ברומא גילתה לקט צדדים חדשים בה, שינתה אותה ופתחה בפניה אפשרויות של חשיפת סודות משפחה וסגירת מעגלים, וכל זאת על רקע נופיה והאתרים ההיסטוריים המדהימים והמרהיבים של רומא.


הספר קליל, חביב, העביר לי את הזמן בנעימים ובדיוק התאים לי בתקופה לא קלה כמו עכשיו שבו היה לי קשה להתרכז בספרים כבדים. הספר הוא מספריה הראשונים של הסופרת והוא הרגיש לי פחות "בשל" מספריה המאוחרים יותר. נראה לי שעם מעט מאוד מאמץ אפשר בקלות להפוך אותו לסרט או סדרת טלויזיה.


הספר ניתן לקריאה במסגרת שיתוף פעולה של מועדון הקוראות עם אתר אינדיבוק.


איטלקית למתחילים, מאת: קריסטין הרמל
ITALIAN FOR BEGINNERS / Kristin Harmel
מאנגלית: ניצה פלד
שנת הוצאה: 2020
מס' עמודים: 286

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

מתמטיקה זה בדיוק בשבילי - ד"ר שיני סומרה

  'מתמטיקה זה בדיוק בשבילי' הוא ספר ילדים אשר מנגיש לקורא הצעיר את עולם המתמטיקה ועל חשיבותו בעולם הגדול והן ביום יום והכול בצורה...