יום ראשון, 5 באפריל 2020

שלוש משאלות - ליאן מוריארטי





'שלוש משאלות' מתאר את סיפורן של שלישיית אחיות לין, קאת וג'מה קטל. בנות השלישייה הן בנות 33. הקשר בניהן חזק עוד מילדותן ונמשך גם בבגרותן. לכל אחת אופי משלה, ולמרות שכל אחת פנתה לכיוון אחר בחייה הפרטיים עדיין הן קשורות בקשר חזק ובלתי ניתן לניתוק.

הספר מחולק לפרקים העוקב במשך שנה אחר כל אחת מהאחיות, החל מארועים ותקריות בילדותן והלאה להמשך חייהן בבגרותן.
לין, האחות האחראית והמתוקתקת, נשואה ואם לילדה, הקימה עסק עצמאי ומנהלת את חייה על פי רשימת מטלות מוגדרת ומתוכננת מראש.
קאט, העקשנית בעלת אופי "חם", נשואה ומנסה להביא לעולם את ילדה הראשון, אבל לא הכל הולך חלק ונישואיה עוברים טלטלה.
ג'מה, האחות הקלילה והמרחפת אשר חיה את הרגע ומפחדת לקחת אחריות.

הספר עוקב אחרי חייהן האישיים, הקשר החזק בניהן, החברות, התמיכה אבל גם היריבות. וכן עוקב אחרי השפעת הקשר על סביבתן.


הספר קליל, חביב, העביר לי את הזמן בנעימים ובדיוק התאים לי בתקופה לא קלה כמו עכשיו שבו היה לי קשה להתרכז בספרים כבדים. הספר הוא מספריה הראשונים של הסופרת והוא הרגיש לי פחות "בשל" מספריה המאוחרים יותר. נראה לי שעם מעט מאוד מאמץ אפשר בקלות להפוך אותו לסרט או סדרת טלויזיה.


שלוש משאלות, מאת: ליאן מוריארטי
THREE WISHES / Liane Moriarty
מאנגלית: אביגיל בורשטיין
הוצאת: כנרת, זמורה – מוציאים לאור
שנת הוצאה: 2020
מס' עמודים: 368



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

מזל של מתחילים - רעות וייס

  "מזל של מתחילים" הוא ספר רומנטי קליל וכיפי להעביר אתו כמה שעות של הנאה. שרונה היא בחורה רווקה, ג'ינג'ית וביישנית. היא...