יום רביעי, 11 בספטמבר 2024

מה שאינך רואה - דריה מעוז

 


"מה שאינך רואה" הוא מותחן פסיכולוגי סביב משולש רומנטי. 2 נשים וגבר, עמוס ברגשות יצריים וסוערים.

המשולש הרומנטי מורכב מ-2 נשים וגבר. הגרושה (איימי), החברה החדשה (קארין) והגבר שבאמצע בניהן (עומר). 2 הנשים מושכות את ה"חבל" שבאמצעו נמצא הגבר. אבל בסופו של דבר החבל ייקרע. ומי תזכה?

עומר (מרצה בכיר לפסיכולוגיה) ואיימי (כתבת תרבות) בתהליכי גרושים. לזוג 2 ילדים. לעומר נמאס להיות שק החבטות של איימי ולספוג את מצבי הרוח והדיכאונות של אשתו. פעמים רבות הם נפרדו וחזרו עד שהגיעו מים עד נפש ועומר נוטש סופית. הוא פוגש את קארין, בחורה צעירה, חתיכה וחושנית אשר יודעת לנצל את מעלותיה הגופניות. עומר השבוי באהבתו לקארין מחליט לפתוח בחיים חדשים עם אהובתו החדשה.

קארין, היא ילדה מפונקת להורים עשירים אשר הוריה מנסים לגרום לה להיות עצמאית ואילו היא כפתרון מחפשת לעצמה בעל עשיר שייתן לה חיים נוחים. היא מתבייתת על עומר, ומתמרנת אותו לכיוון נשואים. ואילו עומר המאוהב אינו רואה את כל הרמזורים האדומים.

איימי אינה עומדת בצד ומוותרת, היא מכירה את עומר כבר שנים וכך גם היא מתמרנת ומנצלת לטובתה את אופיו הנוח ואת היותו אב אוהב לילדיו כדי למשוך אותו חזרה למסגרת המשפחתית.

 

כל אחת מהנשים מושכת את החבל לכיוונה, כל האמצעים כשרים אבל בסופו החבל ייקרע מתישהו.

 

הסיפור עצמו מתרחש בתקופה של תחילת הקורונה. היה מעניין לקרוא ברקע ולהיזכר בתקופת הסגרים, המסכות, האנשים והילדים הנאלצים להיות סגורים בבית, הריחוק מההורים המבוגרים, חגיגת חג הפסח בזום, היה מעניין לקרוא על זה במרחק  של זמן.

 

לא חושבת שאהבתי מישהו מהדמויות הראשיות אבל הספר כתוב היטב, אין רגע דל, עד לסוף המפתיע עליו נרמז בתחילת הספר.

 

בקיצור, מומלץ.

 

הספר יצא בהוצאה חדשה של עברית ששמה "יצירה עברית". ספתח מוצלח להוצאה חדשה. הרבה בהצלחה וסקרנית אילו עוד הפתעות היא תביא.

 

הספר נקרא באפליקציה עברית.


מה שאינך רואה, מאת: דריה מעוז

הוצאת: יצירה עברית

שנת הוצאה: 2024

מס' עמודים: 301

 


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

אדל 6 - כישרון מפלצתי! - מר טאן מיס פריקלי

  'אדל – כישרון מפלצתי!' הוא ספר קומיקס לילדים, שישי בסדרה, על ילדה שובבה בעלת הומור שחור, קשוחה ויצירתית.   ספר זה הוא שישי בסד...