יום שבת, 27 באפריל 2024

ג׳יני וג׳יני 6 – קסמים משובשים - טריש גראנטד



'ג׳יני וג׳יני – קסמים משובשים' הוא ספר ילדים, שישי בסדרה, המספר על חוויותיהן של שתי חברות טובות אשר אחת מהן היא ג'יני מתלמדת. והפעם כיצד שתי החברות מתמודדות כאשר הקסמים יוצאים משליטה.

 

ליקוי ירח עומד להתרחש. ליקוי כזה עלול לגרום לשיבושים ואי סדר ולכן אימה של וילו נוסעת למשרדי ההנהלה כדי לוודא שהכול בשליטה... מבחינה קוסמית. באופן יוצא דופן וילו מתארחת אצל חברתה ויחד הן מארגנות מסיבת צפייה... אחרי שהכינו שיעורים כמובן.

במשפחתה של ג'יני כולם התרגשו לקראת הליקוי. ערמו כריות, הכינו משקפות ואפילו האבא הכין עוגיות ליקוי בשחור-לבן. אבל למרות כל זאת וילו הייתה קצת עצבנית ולא שקטה. היא פחדה מדברים לא צפויים, הן בגלל שלא תמיד שלטה בקסמי הגשמת המשאלות והן בגלל שראתה את אימה לחוצה יותר מהרגיל.

הליקוי התרחש, והיה מגניב בעיני ג'יני אבל וילו עדיין לא הייתה שקטה. ואכן למחרת דברים החלו להשתבש. הכלב התחיל לדבר, ילקוטים התעופפו, כדורי בשר וספגטי התעופפו, פרה הופיעה במגרש הכדורגל, אותיות התעופפו מהלוח, ג'יני הצמיחה אוזני חתול, ואלו רק חלק מהדברים שהשתבשו. וילו וג'יני היו עסוקות כל היום בלפתור את הקסמים שהשתבשו ווילו רצתה מאוד שאמה תבוא ותעזור לה לפתור את הבעיה לפני שהכול יצא משליטה.

 

הספר הוא שישי בסדרת ספרים מקסימה. אמנם זו סדרה, אבל אפשר ליהנות מהספר גם אם שאר ספרי הסדרה לא נקראו או שנקראו שלא על פי סדר יציאתם. כל ספר עומד בפני עצמו, מתאר בעיה בה ג'יני ווילו נתקלות וכיצד יחד הן פותרות את הבעיה. ועם התקדמות הסדרה נראה שהעניינים מסתבכים יותר ויותר, אבל הבנות גם הן מתחילות להבין טוב יותר את המצב, ויודעות להתמודד ולנתח את הדברים בצורה בוגרת יותר.

 

הספר מנוקד, מאויר בחן ולא עמוס בעיניים. מתאים לקוראות/קוראים בראשית דרכם.

 

כייף של ספר ומחכה כבר לספר הבא בסדרה.

 

מומלץ בחום.



ג׳יני וג׳יני 6 – קסמים משובשים, מאת: טריש גראנטד

 Jeanie & Genie - When Whishes Go Wrong

איורים: מנואלה לופז

מאנגלית: גליה אלוני-דגן

הוצאת: מטר הוצאה לאור

שנת הוצאה: 2024

מס' עמודים: 128          


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

מתמטיקה זה בדיוק בשבילי - ד"ר שיני סומרה

  'מתמטיקה זה בדיוק בשבילי' הוא ספר ילדים אשר מנגיש לקורא הצעיר את עולם המתמטיקה ועל חשיבותו בעולם הגדול והן ביום יום והכול בצורה...