יום שני, 18 במרץ 2024

גניבות ספרותיות - נעה אבנד

 



"גניבות ספרותיות" הוא ספר חסר עכבות, המכיל 10 סיפורים, חלקם קצרים וחלקם ארוכים יותר, העוסק במערכות יחסים: נשואים, בגידות, יחסים חד מיניים, תשוקה, שעמום במערכת יחסים ועוד.

שפת הספר ייחודית, מצד אחד עברית גבוהה אבל יחד עם זאת הוא מלא במשפטי סקס בוטים במיוחד.

היה לי קשה עם הספר, את הסיפור הראשון הצלחתי קצת "לעכל". אבל, חלק משאר הסיפורים לא הבנתי את כוונת המשורר. בנוסף, צורת הכתיבה המשופעת ביטויי סקס גסים, מאוד הפריעה לי אישית, אבל יכול להיות שזה רק לי אישית.

קשה לי להמליץ כי אני אישית לא נהניתי ממנו, אבל אולי יהיו אחרים שהספר ידבר אליהם יותר ממני.

2 דברים אני יכולה לומר לזכותו וזה תמונת הכריכה המקסימה של הספר ומשפט הסיום בסיפור האחרון: "לכי תכתבי משהו חדש ותחזרי. אין לי בינתיים מה לעשות איתך.... אולי משהו על אמא".

נעה אבנד, אל תפגעי שלא אהבתי, זה רק אני. אז לכי תכתבי משהו חדש ותחזרי, מבטיחה שאנסה לקרוא את הבא שתכתבי.


גניבות ספרותיות, מאת: נעה אבנד

LITERARY THEFTS / Noa Abend

הוצאת: שתים הוצאה לאור

שנת הוצאה: 2023

מס' עמודים: 166

 


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

כוכב כפול - מיקה שיינוק-קרטן

  "כוכב כפול" הוא סיפור אישי, מבוסס על סיפורה האמיתי של המחברת. סיפור כואב ומלא תיקווה, המנסה לתקן טעות ולמצוא קצת נחמה. אסף וז...