יום רביעי, 14 ביוני 2023

דמעות כסופות - קמילה לקברג

 


"דמעות כסופות" הוא ספר המשך לכלוב הזהב, שני בסדרה. כדאי לקרוא אותו לפני קריאת ספר זה, אבל אפשר גם להסתדר בלעדיו.

בספר הקודם, כלוב הזהב, פיי נותרת חסרת כל לאחר גרושים מכוערים. בתור נקמה היא בונה חברה חדשה, ריוונג', אשר מנשלת מבעלה את החברה אותה עזרה לו להקים כשהיו זוג צעיר. אבל לאחר שמתגלה כי בעלה פגע בבתם, היא גורמת להפללתו ב"מותה" של בתם ולכליאתו.

כעת, נהנית פיי מפירות השקעתה, ומבתה ואמה אשר מוסתרות תחת זהות אחרת במדינה רחוקה, הרחק מעיניהם של הכתבים.

פיי, מנסה לקדם את החברה שלב נוסף ולהגיע לשוק האמריקאי. בנוסף היא פוגשת גבר אשר נראה כגבר חלומותיה. אבל חלומות לחוד ומציאות לחוד. מתברר כי מישהו מנסה להשתלט על החברה של פיי ולגזול את כל מה שבנתה. ומתברר כי בעלה הצליח לברוח מהכלא ואף הוא מגיע ומאיים על חייה.

במקביל מסופר סיפור ילדותה של פיי, בו גדלה במשפחה בה הגברים במשפחה התעללו בה ובאמה, בעיירה בה כולם העלימו עין ולא עזרו. כך שכדי לשרוד היה צריך לפעמים לקחת את החוק לידיים.

 

הספר מוגדר כספר מתח, מתח לא מצאתי בו ולדעתי ניתן להגדירו כדרמה ארוטית במינון שפגם לי בהנאת הקריאה. את הספר הבא בסדרה (הסוף לא סגור אלא עם רמז להמשך) אקרא כדי לדעת את המשך קורותיה של פיי ומשפחתה בתקווה שהסופרת תוריד את מינון הארוטיקה ותגדיל את מינון המתח, ז'אנר בו הפליאה לכתוב בסדרה הקודמת שלה.

הקריאה לשיקולכם.



דמעות כסופות, מאת: קמילה לקברג

WINGS OF SILVER / Camilla Lackberg

מאנגלית: שאול לוין

הוצאת: הוצאת כנרת זמורה דביר

שנת הוצאה: 2023

מס' עמודים318

 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

מתמטיקה זה בדיוק בשבילי - ד"ר שיני סומרה

  'מתמטיקה זה בדיוק בשבילי' הוא ספר ילדים אשר מנגיש לקורא הצעיר את עולם המתמטיקה ועל חשיבותו בעולם הגדול והן ביום יום והכול בצורה...