יום שבת, 27 במאי 2023

מסדרונות - יהודית שטופמן-קריסטל

 


"מסדרונות" הוא אוסף של סיפורים מעולמה של נילי גביש, שופטת בבית המשפט המחוזי. סיפורים המלמדים על עברה, חייה הפרטיים וחייה המקצועיים. וסך כל הסיפורים נשזרים יחד לסיפור חיים.

נילי גביש היא שופטת כבר שנים רבות בבית המשפט המחוזי. היא אלמנה, יש לה 2 בנים, ולאורך הספר היא מנהלת שיחות ומתייעצת עם "האנרגיה" של בעלה איתן. היא מנהל רומן עם שופט מחוזי נשוי.

המחברת מנסה להעביר את הקורא במסדרונות חייה של נילי גביש באמצעות אוסף של סיפורים מעולמה. הסיפורים מובאים לא באופן כרונולוגי אלא נעים לאורך ציר חייה של נילי גביש, קדימה ואחורה בזמן ותוך כדי כך בונים את התמונה שהיא נילי גביש.

החל מילדותה המוקדמת בבית הוריה ויחסיה עם הוריה, ואחיה. ימיה כסטודנטית וההתמחות שלה, חייה עם בן זוגה איתן, ימי מחלתו של איתן, קשריה עם המאהב, עבודתה כשופטת, קולגה ואף מקרים מיוחדים בהם שפטה.

המחברת, שאף היא שופטת בכירה (בדימוס) בבית המשפט המחוזי, מצליחה להעביר את עולמה באמצעות הסיפורים. לחשוף בעיני הקורא את מה שקורה מאחורי הקלעים בעולם המשפט ללמד את דרך ראייתה את המקרים, החמלה וההבנה שמשני צידי המתרס יש אנשים עם רגשות ועולמות משלהם.

אהבתי את הספר וממליצה בחום.


מסדרונות, מאת: יהודית שטופמן-קריסטל

PASSAGEWAYS / Judith Stoffman-Crystal

הוצאת: שתים הוצאה לאור

שנת הוצאה: 2023

מס' עמודים: 190


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

מתמטיקה זה בדיוק בשבילי - ד"ר שיני סומרה

  'מתמטיקה זה בדיוק בשבילי' הוא ספר ילדים אשר מנגיש לקורא הצעיר את עולם המתמטיקה ועל חשיבותו בעולם הגדול והן ביום יום והכול בצורה...