יום שלישי, 29 בספטמבר 2020

האחות האבודה - דיינה ג'פריס

 



"האחות האבודה" הוא סיפורה של בל (אנאבל) האטון, על רקע נופיה של ראנגון שבבורמה בשנת 1936.

בל מגיעה לראנגון שבבורמה מביתה אשר באנגליה, על מנת לפתח קריירה כזמרת. סיבה נוספת להגעתה היא לחפש אחר אחותה עליה נודע לה לראשונה בעקבות גזרי עיתונים שהתגלו לאחר מותו של אביה. באמצעות גזרי העיתון מגלה בל כי לפני 25 שנה, הוריה חיו בראנגון, בה נולדה להם בת והיא נעלמה מהעגלה בגיל 3 שבועות. המקרה הושתק, הוריה עזבו במהירות את בורמה ולא נודע מה עלה בגורלה של התינוקת.

 

בל מתחילה לעבוד כזמרת באחד ממלונות היוקרה, קושרת קשרים עם אישה אמידה אשר לוקחת אותה תחת חסותה מכירה לה את אחיה הנמצא בתפקיד בכיר לעזור לה. במקביל היא פוגשת את אוליבר, עיתונאי אמריקאי אשר מגיע לבורמה לסקר את האירועים במקום, ואף הוא עוזר לה בחיפושים. אבל ישנם כאלו שאינם מרוצים מהחיפושים ובל מאוימת.

 

במקביל מסופרים פרקים קצרים על חייה של אמה בשנים 1911, בהם היא חיה בראנגון והקורא נחשף אט אט לסיפור החטיפה והשפעתו על הבריאות הנפשית של האם ובהמשך על הקשר בן בל ואמה.

 

דיינה ג'פריס ממשיכה לרתק ולהקסים בספרה זה, בדומה לספריה הקודמים, על רקע נופיה של בורמה וחושף את הקורא במקביל לפיסה מההיסטוריה של בורמה באותם השנים בהם שלטו בה הבריטים. על המתחים והחיכוכים שהיו בן הבריטים, הבורמזים וההודים.


מומלץ.

 

 

הספר ניתן לקריאה במסגרת שיתוף פעולה עם אתר אינדיבוק.

הספר באתר אינדיבוק,ולקריאת פרק ראשון


האחות האבודה, מאת: דיינה ג'פריס

The Missing Sister / Dinah Jefferies

מאנגלית: דנה טל

הוצאת: ידיעות ספרים

שנת הוצאה: 2020

מס' עמודים: 328


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

ג׳יני וג׳יני 6 – קסמים משובשים - טריש גראנטד

'ג׳יני וג׳יני – קסמים משובשים' הוא ספר ילדים, שישי בסדרה, המספר על חוויותיהן של שתי חברות טובות אשר אחת מהן היא ג'יני מתלמדת. וה...