יום שני, 4 בדצמבר 2017

הצגה – “חלום ליל קיץ” – תיאטרון החאן


חתונה_חלום_ליל_קיץ_יעל_אילן
תקציר ההצגה מתוך אתר התיאטרון:
בליל קיץ אחד, נמלטים ארבעה צעירים הלכודים במרובע אהבים מן העיר אל היער הקסום. שם, בממלכת החלומות הלילית, בין פיות ושדונים – נתיניהם של מלך היער ומלכתו, בין קבוצת שחקנים חובבים העורכים חזרות להצגה מגוחכת, בין חמור מאוהב לאב מודאג, הם לומדים דבר או שניים על אהבתם ועל עצמם.
 חלום ליל קיץ ארז וכרמית_682x1024
תיאטרון החאן מעלה בעיבוד מודרני, פרוע וחופשי את מחזהו של שייקספיר "חלום ליל קיץ", עיבוד אשר מלהטט בן השפה השייקספירית הגבוהה לבין מילים עכשוויות. עיבוד מלא באפקטים של הצגה בתוך הצגה שהגלישה בניהם חלקה, עודף של תלבושות מסוגננות ומחסורן, די-ג'יי ברקע המנגן מוזיקה מקפיצה ומלהיבה פרי הלחנתו של דניאל סולומון, צלם חתונה, סרטי חתונה, דמויות שעולות ויורדות מהבמה מתרוצצות בתוך הקהל, הורמונים משתוללים, מין, אלימות, ויצרים.
עם כל המודרניות שבהצגה עדיין המחזה מצליח לגעת בנקודות עתיקות יומין שהיו רלוונטיות במאה ה-16 וגם רלוונטיות היום והם הצורך לאהוב ולהיות נאהב וגם פערי המעמדות.
בין פרץ צחוק עד דמעות אחד לשני, בן אמת לבדיון, בן גרוטסקי למציאות, הקהל יכול בעיקר להתרווח להנאתו, לזרום, לצחוק, ליהנות ולתהות האם זה חלום? ולקוות רק שלא להתעורר.

תודה לתיאטרון החאן על החלום ועל ההנאה המרובה.

מאת: ויליאם שייקספיר
עברית: דורי פרנס
בימוי: שיר גולדברג
עריכת טקסט: שחר פנקס
תפאורה: אדם קלר
תלבושות: נטשה טוכמן-פוליאק
מוסיקה: דניאל סלומון
תאורה: רוני כהן
כוריאוגרפיה: אריאל וולף
וידיאו ארט: אמיר טל
שפה ודיבור: אסי אשד
משתתפים: ארז שפריר, נטלי אליעזרוב, אריאל וולף, יהויכין פרידלנדר, יואב היימן, גיא גורביץ', דניאל גל, איתי שור, כרמית מסילתי-קפלן, יוסי עיני, נילי רוגל, ניר רון, ליאור בלאוס
קרדיט צילום: יעל אילן
 חלום ליל קיץ
תמונת ההצגה

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

אדל 5 - עופו מכאן, מכוערות! - מר טאן מיס פריקלי

  'אדל – עופו מכאן, מכוערות!' הוא ספר קומיקס לילדים, חמישי בסדרה, על ילדה שובבה בעלת הומור שחור, קשוחה ויצירתית.   ספר זה הוא ...