יום שבת, 29 באוקטובר 2016

סנטרל פארק - גיום מוסו



אליס, שוטרת פריזאית צעירה, מתעוררת בוקר אחד בסנטרל פארק בניו יורק כשהיא קשורה באזיקים לבחור צעיר בשם גבריאל שאותו היא אינה מכירה. כל השעות האחרונות נמחקו מזיכרונה והיא אינה מבינה כיצד הגיעה לסנטרל פארק. המוזר שהזיכרון האחרון שלה היה בילוי עם חברותיה בשאנז אליזה ואחריו הליכה למגרש החנייה בפאריז ואילו הזיכרון האחרון של גבריאל היה פאב בדבלין בו הוא ניגן ג'אז. איך הגיעו שניהם ממקומות כל כך שונים ומרוחקים לסנטרל פארק? ולמה ברשותה של אליס אקדח שאינו שלה ובו חסר כדור?
הם מתחילים במסע שכל מטרתו לגלות את הסיבה שהובילה אותם למצב שבו התעוררו. תוך כדי זה נחשף עברם שבו משחק תפקיד חשוב רוצח סידרתי שהשפיע על עברה של אליס ועדיין משפיע כשהוא ממשיך לרדוף אחריה. תוך קפיצה מהווה לעבר מתגלים חייה של אליס כסדרה רציפה של אסונות כשעבודתה המשטרתית היא אשר מחזיקה אותה ומעניקה לה את האפשרות לשרוד. ואילו גבריאל, זהותו משתנה מספר פעמים. אז מיהו? אויב? ידיד?
סנטרל פארק הוא מותחן פסיכולוגי מרתק עם טוויסטים לא צפויים, ובעל פוטנציאל אדיר לסרט. הספר נקרא תוך מספר שעות בהם הייתי מרותקת ללא יכולת להיפרד ממנו עד לסופו הלא צפוי. ממני הספר עבר לידיו של בעלי שאף הוא רותק אליו.

מומלץ בחום!

סנטרל פארק, מאת: גיום מוסו
Central Park/Guillaume Musso
מצרפתית: אביגיל בורשטיין
הוצאה: כנרת, זמורה ביתן
שנת הוצאה: 2016 
מס' עמודים: 270

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

ג׳יני וג׳יני 6 – קסמים משובשים - טריש גראנטד

'ג׳יני וג׳יני – קסמים משובשים' הוא ספר ילדים, שישי בסדרה, המספר על חוויותיהן של שתי חברות טובות אשר אחת מהן היא ג'יני מתלמדת. וה...