יום שבת, 7 במאי 2022

לשרהיה שיר שמח - רובי פורת-שובל

 


"לשרהיה שיר שמח" הוא ספר ילדים מקסים ומהנה, שמבוסס על עיקרון ''הפסיכולוגיה החיובית'', שמתמקדת בחקר האושר, השמחה והשפעתם על החוסן הנפשי והפיזי.

 

לשרהיה היה יום עצוב, היא לא הצליחה להתנדנד בנדנדה כי אורי לא רצה לרדת ממנה, ובדרך הביתה אחרי שקנתה לעצמה ארטיק אורי נתקל בה והיא יחד עם הארטיק נפלו.

סבתא שרואה אותה עצובה מנשקת אותה נשיקת מתוקה מרפאת אבל יחד איתה מעניקה לה תרופה

קסמים "שנכנסת ללב והופכת כל מי שעצוב לשמח". היא מלמדת אותה שיר וריקוד שכל מי ששר ורוקד אותו נעשה שמח ומדביק גם את כל אלו שסביבו.

ביום למחרת מגיעה שרהיה לגן, ותוך כדי שהיא מחמדת את אחת מהילדות להיות שמחה נדבקים לאט הילדים והגננת באמצעות שמחה צחוק וריקוד להיות מאושרים ומדביקים גם את סביבתם.

 

רובי פורת-שובל מוכרת בעולם התיאטרון כשחקנית, מחזאית ותסריטאית למבוגרים הצועקת את צעקתם של האנשים שלא שומעים אותם. בספר זה היא לראשונה פונה לעולם הילדים, ולאהבה שלה כסבתא. מתוך ניסיונה המקצועי היא מעבירה בספר את החשיבות שבצחוק ובריקוד ככלים לשחרור הורמון שתורם להעלאת מצב הרוח ולשיפור הבריאות. הקריאה בספר נועדה להפוך את הילד לשמח ולעזור לו להתגבר על הבעיות ועל הפחדים שלו. הספר כתוב בגובה העיניים ומסופר בצורה ריאליסטית, ציורית ומספקת פתרון שהילדים יכולים להבין ולהכיל - שירה וריקוד.

 

הספר מאויר בצורה מקסימה ומלווה בתמונות המתארות את תנועות הריקוד. בנוסף מצורף ברקוד לשיר כדי שהקוראים יוכלו אף הם לשיר ולרקוד.

 

מתאים ומקסים לילדים וגם למבוגרים.


קישור לסרטון


לשרהיה שיר שמח, מאת: רובי פורת-שובל

איורים: חן חן

הוצאת: ספרי ניב

שנת הוצאה: 2022

מס' עמודים: 24


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

התופרות מאושוויץ - לוסי אדלינגטון

  "התופרות מאושוויץ" הוא המגולל את חוויותיהן יוצאות הדופן של תופרות שהשתמשו בכישורי התפירה שלהן כדי לשרוד במחנה הריכוז אושוויץ,...