יום ראשון, 31 בינואר 2021

צעד קט – איריס אליה כהן

 



צעד קט הוא ספר שכולו מתיקות והוא מיועד לפעוטות, לילדים וממיס במתיקותו גם מבוגרים, כי הוא מזכיר ספרים מפעם שהוקראו לי כשהייתי ילדה קטנה, מזכיר לי ספרים שהקראתי לילדי כשהיו קטנים ומאפשר לי להקריא וליהנות ממנו יחד עם נכדיי.

אני עוקבת אחרי איריס כבר שנים, נהנית לקרוא את ספריה הפרוזה והשירה למבוגרים, בה היא מלהטטת עם השפה. התמוגגתי מספריה לילדים ועכשיו אני נמסה ונפעמת מהקלילות והפשטות של המילים והחרוזים שנכנסים לנשמה ומעלים זיכרונות ילדות.

האיורים בספר עדינים, תמימים, מתוקים ומלאי קסם ודמיון.

ספר שהוא מתנה נפלאה ונראה לי שהוא עומד להיות ספר חובה בכל גן ילדים או בית עם ילדים קטנים, צעירים בגיל או צעירים בנשמה.


טעימה קטנה מתוך הספר:


מָ רָ ק נֶ חְ מָ ד

פּו פּו פּו – נֹושֶפֶת אִּמָא...

פּו פּו פּו – נֹושֶפֶת שּוב. ּ

ובְבַת אַחַת (אֹו שְּתַיִם(,

הַּמָרָק מַתְחִיל לָעּוף!


 

צעד קט, מאת: איריס אליה כהן

אירה: לילך הברמן

ערכה: ורד אמר

הוצאת: פעם הוצאה לאור

שנת הוצאה: 2021



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

כוכב כפול - מיקה שיינוק-קרטן

  "כוכב כפול" הוא סיפור אישי, מבוסס על סיפורה האמיתי של המחברת. סיפור כואב ומלא תיקווה, המנסה לתקן טעות ולמצוא קצת נחמה. אסף וז...