יום שני, 14 בדצמבר 2020

אין לי מספיק מילים בגוף - דרור שגב

 



"אין לי מספיק מילים בגוף" הוא סיפורה של אהבה בן שי ויעל, סיפור של שאיפה להגשים חלומות, סיפור של קורבן שנאלצים לשלם תמורת השאיפה להגשים חלומות, וברקע מתנגן לו פסקול מדהים ועשיר של מוזיקה.


שי הוא פסל כשרוני. מפגש מקרי עם יעל מוליד אהבה גדולה. אבל הטוטליות והאובססיביות של שי באומנותו משפיעה וגורמת לשי נכות רגשית. את כל רגשותיו הוא משקיע בפסליו עד שלא נותר לו כלום לתת בקשר בניהם.

כששי מקבל הזמנה להשתלם אצל פסל ידוע באמסטרדם, הוא חולם על פרסום והצלחה. הוא לא חושב פעמיים נוטש אהבה אחת ובוחר באהבת האומנות. באמסטרדם האובססיביות והטוטליות ממשיכות אבל גובות מחיר כבד במלחמת ההישרדות. מחיר אשר רק כשיהיה כמעט מאוחר מידי יבין שי מה הפסיד ויתהה האם המחיר היה שווה.


יעל, הצלע השנייה, אף היא אומנית העוסקת בצילומי טבע. לעומת שי, האומנות מלווה אותה ונותנת טעם לחייה אבל לא במחיר של איבוד השפיות. למרות האהבה הגדולה שכמעט שרפהאחרי הפרידה, מחליטה יעל להגשים אף היא את חלומותיה ויוצאת למסע לאפריקה ללמוד למצוא את ייחודה כצלמת טבע על רקע נופיה הצבעוניים והמדהימים של אפריקה וגם כדי לרפא את נפשה השבורה.


הספר נודד מירושלים, לאמסטרדם, משם לאפריקה וסוגר מעגל שוב בירושלים. נופיה וריחותיה המיוחדים של ירושלים, משתלבים בשקיעות והזריחות המרהיבות של אפריקה.

הספר שוקע לתהומות הכאב והבדידות ונוסק אל על בתקווה להתאחד עם התאום הנפשי ולהגיע לחוף מבטחים.


לשי, הדמות בספר אין מספיק מילים בגוף, אבל לי אין מספיק מילים לתאר כמה נהניתי מקריאת הספר ומחכה לספר הבא. תענוג.


אין לי מספיק מילים בגוף, מאת: דרור שגב

Not Enough Words Within Me / Dror Segev ‏

הוצאת: דרור שגב

שנת הוצאה:2020

מס' עמודים:262


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

ג׳יני וג׳יני 6 – קסמים משובשים - טריש גראנטד

'ג׳יני וג׳יני – קסמים משובשים' הוא ספר ילדים, שישי בסדרה, המספר על חוויותיהן של שתי חברות טובות אשר אחת מהן היא ג'יני מתלמדת. וה...