יום ראשון, 7 ביוני 2020

הזכות לאהוב - לורי נלסון ספילמן




'הזכות לאהוב' הוא סיפורה של קללה שרובצת על משפחה מעל ל-200 שנה. על כוחה של אמונה ועל זכות של כל אחד להיות נאהב ולהרגיש אהוב.

במשפחת פונטנה רובצת קללה כבר 200 שנה ובה כל בת שנולדה שנייה במשפחה לא תצליח למצוא אהבה ותישאר רווקה. האם זו קללה או אמיתית או שזוהי נבואה המגשימה את עצמה והנציחו אותה במשך השנים.

בהווה, אמיליה, אשר אמה נפטרה בילדותה, שמחה בחלקה בעבודתה בעסק המשפחתי ונותנת לסבתה רוזה ואחותה לרדות בה ולנהל את חייה כרצונם, היא משלימה עם הקללה ואינה מחפשת אהבה. ואילו בת דודתה לוסי, בחורה סקסית ופראית מנסה "להלחם" בנבואה ומחפשת אהבה בכוח.

לסבתא רוזה יש אחות, פופי, אשר נחשבת כבשה שחורה ואיתה נאסר להיפגש. אף היא בת שנייה שלא נישאה מעולם. לקראת יום הולדתה ה-80 מזמינה פופי את אמיליה ולוסי להתלוות אליה לטיול באיטליה אשר שיאו הוא מפגש עם אהבת חייה על מדרגות קתדרלת רוולו, ובכך הקללה תוסר מעל הבנות השניות.

למרות האיסור של הסבתא, יוצאות 3 הבנות לטיול של שבוע באיטליה והקורא מתלווה אליהם, לתעלות של ונציה, לנופים המדהימים של טוסקנה והכפרים המקסימים לאורך החוף של אמאלפי. לאורך הטיול מתוודעות אמיליה ולוסי לסיפורן של האחיות רוזה ופופי בנערותן ערב נסיעתן לארה"ב, מגלות את סודות משפחתן וכיצד סודות אלו השפיעו ועדיין משפיעים על חייהן כיום. לומדות להכיר את עצמן, וכי גם להן יש את הזכות לאהוב.


ספר קליל ומקסים, בדיוק במידה המתאימה, והגיע בדיוק בזמן המתאים לקריאה שכזו.

מומלץ.

 


ספר ניתן לקריאה במסגרת שיתוף פעולה של מועדון הקוראות עם אתר עברית.

הספר באתר עברית ולקריאת פרק ראשון



הזכות לאהוב, מאת: לורי נלסון ספילמן

The Star-Crossed Sisters and Tuscany / Lori Nelson Spielman

מאנגלית: שרון פרמינגר

הוצאת: ידיעות ספרים

שנת הוצאה: 2020

מס' עמודים: 400



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

התופרות מאושוויץ - לוסי אדלינגטון

  "התופרות מאושוויץ" הוא המגולל את חוויותיהן יוצאות הדופן של תופרות שהשתמשו בכישורי התפירה שלהן כדי לשרוד במחנה הריכוז אושוויץ,...