יום ראשון, 1 בדצמבר 2019

הפיתוי של גרייסי - סנטה מונטיפיורי




"הפיתוי של גרייסי" הוא סיפורה של אהבה אבודה, על רקע נופיה המדהימים של טוסקנה ומאכליה המפתים של איטליה.
לעולם אל תוותרי על החלומות שלך, לא משנה כמה זמן חיכית שהם יתגשמו...
מודעה על קורס בישול בלב טוסקנה מושכת את תשומת לבה של גרייסי ברטון. קורס הבישול נערך בטירתו של הרוזן טנקרדי בסנלי אשר נאלץ לפתוח את ביתו לאורחים בתשלום. בהחלטה ספונטנית מחליטה גרייסי לנסוע ואליה מצטרפות בתה קרינה והנכדה, אנסטסיה, בת ה-17.
גרייסי, אישה אפורה, אשר המשך מעל ל-40 שנה לא התרחקה מביתה, מצליחה להפתיע את הסובבים אותה בבחירה הספונטנית לנסוע לטוסקנה. בתה, קרינה, אשת עסקים לחוצה, אשר השנים גרמו לה להתרחק מאימה וגם ממשפחתה. ייסורי המצפון דוחפים אותה להצטרף לאמה ולצרף למסע גם את בתה.
הקסם של המקום, הטבע, האוכל והיין, מקרבים את גרייסי לנכדתה, ומתברר שגרייסי איננה אישה אפורה אלא אישה כשרונית והרפתקנית אשר החיים כיבו אותה ואילצו אותה להסתגר. היא פורשת בפניה את סיפור חייה יוצאי הדופן טרם נשואיה. סיפור שהחל בהיותה בת 14, כשעברה לגור עם דודה בטוסקנה למשך 10 שנים. שנים בהם ניצלה את כשרון הציור שלה, למדה על שחזורם של יצירות אומנות ואף זיוף. שנים בהם הכירה את אהבת חייה, אהבה גדולה שסופה טרגי.
המסע לטוסקנה, מביא אתו ניסיון לסגירת מעגל, יצירת קשרים חדשים, אהבות וידידויות וכל זה על רקע נופיה המדהימים, הצבעוניים והשמשיים של טוסקנה.

ספר מרגש ומומלץ.

ספר ניתן לקריאה במסגרת שיתוף פעולה של מועדון הקוראות עם אתר עברית.
הפיתוי של גרייסי, מאת: סנטה מונטיפיורי
The Temptation of Gracie / Santa Montefiore
מאנגלית: כנרת היגינס-דוידי
שנת הוצאה: 2019
מס' עמודים: 392

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

אדל 5 - עופו מכאן, מכוערות! - מר טאן מיס פריקלי

  'אדל – עופו מכאן, מכוערות!' הוא ספר קומיקס לילדים, חמישי בסדרה, על ילדה שובבה בעלת הומור שחור, קשוחה ויצירתית.   ספר זה הוא ...