יום ראשון, 9 בספטמבר 2018

סופרג'ף - מט קאר




ג'ף הוא עטלף רגיל ומשועמם. כמו שאר חבריו הוא תלוי מתקרת המערה. אבל ג'ף רוצה להיות מיוחד, להיות גיבור על. הוא תופר לעצמו תלבושת מיוחדת וחושב הנה הוא עטלף-על. אבל אבוי, התלבושת לא מספיקה כי מה מיוחד בו לעומת חבריו? חבריו לועגים לו כי כמוהם הוא בעל שמיעה מעולה, עף ומנווט בחושך. ג'ף כמעט מתייאש אבל ההזדמנות שלו להוכיח שהוא מיוחד מגיעה ממקום בלתי צפוי, שמיעתו המעולה מזהה כי מישהו בצרה וללא היסוס הוא עף לעזור.
איזה ילד לא חולם בסתר ליבו להיות מיוחד ואולי אפילו עם כוחות מיוחדים, בעזרת הספר הנפלא הזה, המתוק ברצינותו יכולים הילדים להזדהות עם העטלף שהוא בדיוק כמו חבריו, עם אותן יכולות ועדיין עם הרבה התמדה ואומץ הוא בכל זאת שונה.
הספר המקסים הזה מאויר כמו ספר קומיקס ע"י מחבר הספר. האיורים מאופיינים בצבעוניות מושכת את העין ועם זאת בפשטות שלא מעמיסה על העין של הילד.
בסופו של הספר, מוקדש דף מידע המספר על העטלף, תכונותיו המיוחדות ועוד כמה פרטים מיוחדים עליו. דף המידע נכתב ברמה המתאימה לגיל הילד שאמור לשמוע את הסיפור ומוגש בצורה מעניינת ומיוחדת כאילו זהו עוד חלק מהסיפור.
ספר מקסים ומתוק ברצינותו. ומתאים לילדי הגן.

סופרג'ף, כתב ואייר: מט קאר
SUPERBAT/Matt Carr
מאנגלית: שהם סמית ואמנון כץ
שנת הוצאה: 2018
מס' עמודים: 36

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

אדל 5 - עופו מכאן, מכוערות! - מר טאן מיס פריקלי

  'אדל – עופו מכאן, מכוערות!' הוא ספר קומיקס לילדים, חמישי בסדרה, על ילדה שובבה בעלת הומור שחור, קשוחה ויצירתית.   ספר זה הוא ...