יום שני, 28 בדצמבר 2015

הצגה - "חתונה מושלמת" - תיאטרון הספרייה



חתונה מושלמת
"חתונה מושלמת"
"חתונה מושלמת" (Perfect Wedding), היא קומדיית מצבים המתרחשת כמה שעות לפני מאורע גדול בחייו של זוג – החתונה. הגבר מתעורר בבוקר החתונה, בסוויטה שהוזמנה על ידי הזוג. הוא סובל מהאנגאובר וכאב ראש, ולהפתעתו הוא מגלה כי לצידו במיטה יש בחורה יפהפיה אותה הוא לא מכיר, ושניהם לא בדיוק לבושים, כך שמכאן רק מסקנה אחת מתבקשת. אבל איך הוא הגיע למצב הזה? מה באמת קרה? ומה עושים עם הבחורה שבמיטה? ועוד יותר עם הכלה שאוטוטו עומדת להגיע לחדר להתארגן לקראת יומה הגדול?
כדי לטייח את העניין ולהסתיר את מה שצריך להסתיר (או שלא?), מגייס החתן לעזרתו את חברו הטוב, ובעקיפין את חדרנית המלון שמתגייסת בלית ברירה ל"מבצע". אבל ה"מבצע" מסתבך מרגע לרגע. האמת מתעוותת ונעה מצד אחד לצד שני ותוך כדי כך עולות ספקות ושאלות האם בכלל החתן רוצה להתחתן או שלא?
כשהאמת הסתבכה, והשחקנים לא מפסיקים לתזז על הבמה, אי אפשר היה שלא להתפקע מצחוק מהקלות בה הכל מסתבך. אי אפשר היה, שלא לזהות את מי שגנבה את ההצגה וזו החדרנית הפלפלית (ליטל שמש). הקלות שבה היא מקפצת ולובשת כל פעם דמות אחרת – חדרנית, חברה, מטיפת המוסר, מרגיעת הרוחות, פעם דרמטית ופעם קומית, פשוט כשרונית וראויה לציון.
שחקן כישרוני נוסף שמשך את תשומת ליבי הוא החבר, טום (אבירם אביטן). הבחור הזה היה זיקית. מבחור תמים, עדין, ביישן ומופנם הוא הופך לאיטו לאורך ההצגה למופרע עם קבלות שגורם ללא מעט צחוק בדרכו ל"נקמה".
לכל אותם אלו שרוצים להעביר ערב שכולו ניקוי ראש וצחוק מוזמן להנות מההצגה.

תודה לתיאטרון הספרייה, ולמועדון הצופות של סלונה.

שחקנים: יעל חיימובסקי, גיל כהן, אבירם אביטן, בל וענונו, ליטל שמש וענת צדקוני
מאת: רובין האודן
בימוי: עידו רוזנברג
תרגום: דניאל לפין

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

אדל 5 - עופו מכאן, מכוערות! - מר טאן מיס פריקלי

  'אדל – עופו מכאן, מכוערות!' הוא ספר קומיקס לילדים, חמישי בסדרה, על ילדה שובבה בעלת הומור שחור, קשוחה ויצירתית.   ספר זה הוא ...