יום ראשון, 30 באוגוסט 2015

הצגה - "פציעות קטנות" - תיאטרון גשר



פציעות קטנות2
"פציעות קטנות"

"פציעות קטנות" מלווה את דאג וקיילין, לאורך עשרים שנה. מאז שהיו ילדים בני שמונה ועד היותם מבוגרים בני 38. דאג וקיילין הם חברי ילדות, שלא ממש מצליחים להתבגר, ויש להם הרגל להיפגש תמיד לאחר שמישהו מהם נפצע או פוגע בעצמו, לפעמים בטעות, לפעמים בכוונה. הקשר בניהם נע בין אפלטוני לרומנטי, ולמרות שברור לכולם הקשר החזק בניהם איכשהו הם מצליחים שוב ושוב לפספס אחד את השני.
על הבמה משחקים שני שחקנים בלבד. יובל ינאי (שחקן ותיק ומוכר ב"גשר") ונעמי לבוב (שחקנית שפרצופה מתחיל להיות מוכר במיוחד לאחר שגילמה את דמותה של המשוררת המנוחה יונה וולך בסרט "יונה"). שניהם מתזזים על הבמה מחליפים תלבושות, מחליפים מידע, מתחרים בצחוק בניהם, ועוברים בקלילות בן הדמויות של עצמם בתקופות חיים שונות (ולא בסדר כרונולוגי) תוך כדי יצירת בלאגן על הבמה (רמז לבלאגן בו החיים שלהם נמצאים?).
פציעות קטנות4
הקשר החברי בעת החלפת הדמויות מתמוסס לתוך ההצגה ומדגיש את הקשר החזק שבין הדמויות. קשר שיש בו הרבה כאב אבל רצוף בחברות, שותפות לגורל, הבנה ואהבה.
יש משהו מאוד מיוחד, בהופעה באולם קטן ואינטימי כמו בהאנגר. הקהל מרגיש קרוב כל כך לשחקנים, כמעט שם, כמעט יכול לחבק ולעודד.
פציעות קטנות1
רוצו לראות, צפויה לכם חוויה מיוחדת מסיפור שישאר במחשבותיכם הרבה אחרי שההצגה תסתיים.
תודה לתיאטרון גשר, ולמועדון הצופות של סלונה על הזכות לצפות בהצגה המיוחדת הזו.
מאת: רג'יב ג'וזף
ז'אנר: קומדיה, דרמה
תרגום ובימוי: ארז דריגס
תפאורה ותלבושות: פולינה אדמוב
תנועה ועריכה מוסיקלית: מירי לזר
משתתפים: נעמי לבוב ויובל ינאי

פציעות קטנות3

הצילומים באדיבות: אורן בירן studio OnE

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

אדל 5 - עופו מכאן, מכוערות! - מר טאן מיס פריקלי

  'אדל – עופו מכאן, מכוערות!' הוא ספר קומיקס לילדים, חמישי בסדרה, על ילדה שובבה בעלת הומור שחור, קשוחה ויצירתית.   ספר זה הוא ...