יום רביעי, 13 באפריל 2022

אל תביטי לאחור - גרג הורביץ

 


 

"אל תביטי לאחור" הוא ספר מתח עוצר נשימה המתרחש בלב הג'ונגלים במקסיקו.

איב הארדוויי, היא אם יחידנית. היא יוצאת לטיול הרפתקה של שבוע בג'ונגלים של אואחאקה  במקסיקו,  כי נאמר לה כי זו המדינה הבטוחה ביותר במקסיקו, בלי אלימות, סמים או אנשים שנהרגים או נעלמים. אבל סיפורים לחוד ומציאות לחוד.

היא מצטרפת לקבוצת אנשים מגוונת אשר שוהים יחד בכפר נופש אשר ממנו הם יוצאים לטיולים מיוחדים ומהנים בטבע. עד אשר יום אחד בחיפוש אחר נקודת שירותים בטבע היא נתקלת בבית מבודד ומוסתר, וצופה באיש מטריד למראה. כשהיא מתרחקת היא נתקלת במצלמה ישנה אשר מתגלה שהייתה שייכת לעיתונאית ששהתה במקום מספר חודשים לפני זה ועקבותיה נעלמו.

צילומים שמתגלים במצלמה מטרידים את איב וחבריה מהקבוצה. בנוסף בעקבות המפגש המקרי עם אותו אדם מאיים, הוא פותח מסע "צייד" שמטרתו לחסל את קבוצת המטיילים. איב וחבריה לטיול מוצאים את עצמם נלחמים על חייהם הן מול ה"צייד" והן מול כוחות הטבע שהחליטו לשלב כוחות נגדם. איב שעד היום נהגה להתנהל אחרי החלטותיהם של אחרים נאלצת למצוא עמוד שדרה וכוחות שלא ידעה שמצויים בה כשבנה נמצא כל הזמן לנגד עיניה וכל רצונה הוא לחזור ולהיות אתו.

 

ספר המתח מהפך דפים, מרתק ואין בו רגע דל. בקלות אפשר לדמיין אותו כסרט או סדרה ובטוחה שיצליח לרתק גם שם, הן בעלילה והן בנופי הג'ונגל.

ממליצה בחום לכל אוהבי המתח.



אל תביטי לאחור, מאת: גרג הורביץ

DON'T LOOK BACK / Gregg Hurwitz

מאנגלית: דפנה לוי

הוצאת: דני ספרים הוצאה לאור

שנת הוצאה: 2022

מס' עמודים: 464


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

כוכב כפול - מיקה שיינוק-קרטן

  "כוכב כפול" הוא סיפור אישי, מבוסס על סיפורה האמיתי של המחברת. סיפור כואב ומלא תיקווה, המנסה לתקן טעות ולמצוא קצת נחמה. אסף וז...