יום רביעי, 31 ביולי 2019

מילים ראשונות – ספרים לפעוטות



100 מילים

הספר 100 מילים ראשונות וסדרת הספרים "מילים לקטנטנים" היא סדרת ספרים צבעונית, מושכת את העין, מקסימה, ומאוירת להפליא על פני קרטון קשיח. הספרים כוללים נושאים שונים המתאימים לילדים קטנטנים הלומדים להכיר מילים בשפה העברית דרך ילדים הלומדים לקשר תמונה למילה וכלה בילד שמתנסה בקריאה ראשונית של מילים.
מתנה מקסימה לילדים קטנים ולהורים מבית הוצאת דני ספרים.
הספר מלמד 100 מילים ראשונות בספר עם כריכה ודפים קשיחים בפורמט גדול. כל דף בספר מכיל קבוצת תמונות בנושאים שונים כמו: חיות, צעצועים,בגדים, בבית, דברי מזון, במקלחת, בחדר השינה, צבעים, כלי תחבורה ועוד. התמונות יפות, חביבות, נעימות לעין, וצבעוניות במידה הנכונה.
נהדר לילד שלומד לזהות דברים מוכרים והן ללמוד להכיר דברים חדשים פחות מוכרים. לקשר שם לתמונה, וסתם להתלהב שמזהה ומכיר דמויות אהובות.
ספר מתוך סדרה של ארבעה ספרים. ספרון קטן ומקסים לפעוטות המתמקד בנושא של כלי רכב ומלמד ילדים להכיר ולזהות כלי רכב שונים בשמם.
בכל דף מכיל 2 כלי רכב, מצוירים בצורה מוגדלת ונעימה לעין לצד שמו של כלי הרכב.
ספר מתוך סדרה של ארבעה ספרים. ספרון קטן ומקסים לפעוטות המתמקד בנושא של צבעים ומלמד ילדים להכיר את הצבעים שהשונים.
כל דף בספר מוקדש לצבע אחר וכולל בתוכו איורים של עצמים/חיות/פירות ועוד אשר הם בעלי הצבע לו הוקדש הדף. הדמויות מצוירות בצבעים נעימים לעין.
ספר מתוך סדרה של ארבעה ספרים. ספרון קטן ומקסים לפעוטות המתמקד בנושא של בעלי חיים ומלמד ילדים להכיר ולזהות חיות שונות מוכרות יותר ופחות בשמם.
בכל דף מכיל 2 – 3 חיות עם שמם, מצוירים בצורה מוגדלת ונעימה לעין ומאפשר לזהות ולהתלהב מחיות בית מוכרות ועד חיות מוכרות פחות אותם הילד לומד להכיר לפני או אחרי ביקור בגן החיות.
ספר מתוך סדרה של ארבעה ספרים. ספרון קטן ומקסים לפעוטות שנושאו מילים ומלמד ילדים להכיר ולקשר מילה לחפץ.
בכל דף מכיל 2 – 3 חפצים שונים מעולמו של הילד עם שמם בעלי קשר אקראי בניהם. החפצים מצוירים בצורה מוגדלת ונעימה לעין.
אמנם אין קשר נושאי בן הציורים, אבל כולם מעולמו היומיומי של הילד והוא לומד לקשר בן הציור לשם.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

אדל 5 - עופו מכאן, מכוערות! - מר טאן מיס פריקלי

  'אדל – עופו מכאן, מכוערות!' הוא ספר קומיקס לילדים, חמישי בסדרה, על ילדה שובבה בעלת הומור שחור, קשוחה ויצירתית.   ספר זה הוא ...