יום רביעי, 28 בנובמבר 2018

סבתא אחת שיודעת - רחל שדה



סבתא אחת שיודעת הוא ספר ילדים מקסים אותו כותבת סבתא מגניבה, שובבה, אנרגטית ופעלתנית ומקדישה אותו לנכדיה.
נקודת המבט של הספר מיוחדת בעיני כי הוא מתואר מצדו של הילד, איך הוא רואה את סבתו, והתנהגותה, איך הוא מקבל את אהבתה, מה הוא לומד ממנה וכמה הוא קשור אליה ואוהב אותה.
הספר מעניק נחמה גם אושר לסב/סבתא שיקראו את הספר. ואני יכולה לומר את זה מנקודת מבט אישית. אני יודעת כמה אני אוהבת את הנכדים שלי, מתגעגעת אליהם כשאני נוסעת לתקופה ורואה או מרגישה את האהבה שלהם בחזרה, אבל תמיד כייף לקרוא את זה שהרגש הזה הוא הדדי.
בספר מתוארת מערכת יחסים מקסימה בן הילד לסבתו. הסבתא מספרת, שרה ומלמדת אותו מילים חדשות, מעשירה אותו בחוויות כמו הצגות והפלגות בדמיונות, מעניקה לו אושר כשהיא מייחדת את עצמה עד כדי שהוא יכול להשוויץ בה מול חבריו, ואוהבת אותו בלי גבולות גם אם זה מעיק לפעמים.
מקווה שאני מצליחה להעניק לנכדי חוויות דומות.
ועל הדרך ממליצה בחום על הספר לכל הסבים והסבתות ולנכדיהם.


כתבה: רחל שדה
איירה: קסניה לוגובסקי
שנת הוצאה: 2018


הנה תמונה מקסימה מתוך הספר אשר נלקחה מאתר ההוצאה




אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

אדל 5 - עופו מכאן, מכוערות! - מר טאן מיס פריקלי

  'אדל – עופו מכאן, מכוערות!' הוא ספר קומיקס לילדים, חמישי בסדרה, על ילדה שובבה בעלת הומור שחור, קשוחה ויצירתית.   ספר זה הוא ...