יום שני, 22 באוקטובר 2018

התפרצות – חומר אפל 1 - טרי טרי



Hitparzut

'התפרצות  - חומר אפל' הוא ספר ראשון שתורגם מתוך סדרת ספרי מדע בדיוני/פנטזיה. הספר למרות היותו מיועד לנוער, נהניתי מקריאתו ונשארתי במתח עם סיומו ממתינה שהמשכו יצא לאור ומקווה שבקרוב.
שאי, נערה עם זיכרון צילומי נתקלת בתמונה של ילדה נעדרת ונזכרת שנתקלה בה בנסיבות מוזרות לפני מספר שנים. היא יוצרת קשר עם אחיה של הילדה, קאי, ומתארת בפניו את ההתקלות. ומעוררת בו תקוות לחידוש החיפוש אחרי את אחותו קאלי.
במקביל, מתארת ישות כלשהי חווית ניסיון היחלצות ממקום שאינה מכירה. הישות זוכרת מעט מאוד מעברה ולאט לאט היא מתחילה להיזכר. בעקבות פיצוץ מוזר מצליחה הישות להיחלץ מהמקום הסגור והיא יוצאת במסע חיפושים אחרי משפחתה.
תוך כדי, מתפרצת מגפת שפעת מסתורית. לא מובנים מקורותיה אבל אין לה תרופה. המגיפה מתפרצת ממקום הפיצוץ ומתחילה להתפשט. כל מי שנדבק מת לאחר כמה שעות בייסורים קשים. החולים חווים תופעות מיוחדות לפני מותם, ומעטים הם הניצולים. ואלו שניצלו מתגלים כבעלי כוחות מיוחדים אבל הצבא מעלים אותם.
משום מה, קאי ואמו חסינים למחלה, אבל שאי נדבקת ומצליחה להחלים. אמו של קאלי היא ביולוגית אשר מאמינה ששאי היא המפתח לגילוי הסיבות והפתרון למגיפה אבל מתברר שלצבא יש סיבות להעלים את שאי ומתחיל מצוד אחריה.
מיהי הישות המיוחדת? מהם הסיבות למגיפה? ולמה הצבא רוצה להעלים את שאי? לחלק מהשאלות תוכלו לקבל תשובה בקריאת הספר ולחלקם תיאלצו לחכות במתח לחלק הבא אותו אני מקווה יוציאו במהרה.

התפרצות  - חומר אפל 1, מאת: טרי טרי
CONTAGION / Teri Terry
מאנגלית: בן ציון הרמן
הוצאת: ספר לכל
שנת הוצאה: 2018
מס' עמודים: 427

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

אדל 5 - עופו מכאן, מכוערות! - מר טאן מיס פריקלי

  'אדל – עופו מכאן, מכוערות!' הוא ספר קומיקס לילדים, חמישי בסדרה, על ילדה שובבה בעלת הומור שחור, קשוחה ויצירתית.   ספר זה הוא ...